Kaze no Yaiba
Bardzo prosta technika. Polega na wytworzeniu z palca powietrznego ostrza, którym można atakować wroga.
Żywioł: [Fuuton]
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 10
Ranga Jutsu: [ D ]
Obrażenia: 2 - 8
Kaze Furai
Technika polega na lataniu, będąc unoszonym przez stworzony za pomocą chakry wiatr.
Żywioł: [Fuuton]
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 10/tura
Ranga Jutsu: [ D ]
Daitoppa
Wprost niszczycielskie Jutsu, polega na zmieszaniu chakry z powietrzem w płucach. Gdy to się powiedzie użytkownik tej techniki wypuszcza powietrze z ust. Powietrze po chwili zamienia się w wielki wir.
Żywioł: [Fuuton]
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 30
Ranga Jutsu : [ C ]
Obrażenia od 10 do 25
Shouga
Technika poleca na wypuszczeniu w reki lub jakiejś broni pocisku który potnie, wszystko co spotka na swojej drodze
Żywioł: [Fuuton]
Typ: Ninjutsu
Koszt Chakry: 15/ pocisk
Ranga Jutsu: [ C ]
Obrażenia: 10 - 15
Fuusajin
Kolejna technika do której potrzebny jest wachlarz. Przy pomocy wachlarza wytwarza się wielki podmuch powietrza, ale to nie wszystko... wiatr połączony jest z kurzem, który może posłużyć jako zasadzka.
Żywioł: [Fuuton]
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 50
Ranga Jutsu : [ C ]
Obrażenia: 15 - 30
Kamaitachi
Do użycia tej techniki potrzebny jest wachlarz. Shinobi mocnym machnięciem wypuszcza ogromnej siły podmuch.
Żywioł: [Fuuton]
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 50
Ranga Jutsu: [ C ]
Obrażenia: 10 - 30
Mugen Sajin Daitoppa
Użytkownik techniki zbiera powietrze w płucach i wypuszcza je z gigantyczną siłą. Może być także używane przez duże zwierzęta.
Żywioł: [Fuuton]
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 50
Ranga Jutsu: [ C ]
Obrażenia: 30 - 50
Kaiten Shuriken
Dzięki tej technice nadajemy ostrości shurikenom. Najpierw wyrzucamy shurikeny , a dzięki technice dajemy im powietrzną powłokę , dzięki której są ostrzejsze
Żywioł: [Fuuton]
Typ : NinJutsu
Koszt chakry : 40/ shuriken
Ranga Jutsu : ( B )
Dodatkowe obrażenia : 30 do shurikena
Renkuudan
Osoba, bądź duże zwierze, zbiera powietrze w płucach, mieszając je ze swoją chakrą. Następnie wypuszcza je, tworząc dosyć potężny podmuch wiatru.
Żywioł: [Fuuton]
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 60
Ranga Jutsu : [ B ]
Obrażenia: 35 - 60
Butokai no Jutsu
Najpierw przykładamy rękę do ust (jak w technikach katon).Wymawiamy nazwę Jutsu i przed naszą ręką pojawia się kula/małe tornado powietrza. Zmieszane z naszą chakrą zyskuje niebieski kolor. Jest małe , ale za to bardzo szybkie i silne.
Żywioł: [Fuuton]
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 60/ kula/tornado
Ranga Jutsu: [ B ]
Obrażenia: 70 - 90
Senmoufuu
Jest to stworzenie bardzo dzikiej fali wiatru, która po stworzeniu praktycznie leci gdzie jej sie podoba tj. może polecieć wszędzie. Wiatr jednak jest wyjątkowo potężny, wręcz szatkuje rzeczy na które natrafi.
Żywioł: [Fuuton]
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 70
Ranga Jutsu : [ B ]
Obrażenia: 45 - 70
Kami Oroshi
Znowu składamy ręce. Z rąk wypuszczamy powietrze. Jest to tornado przypominające duży świder. Może wyszkodzić duże szkody
Żywioł: [Fuuton]
Typ : NinJutsu
Koszt Chakry: 110
Ranga Jutsu: [ B ]
Obrażenia: 80 - 100
Kumo Kaze no Jutsu
Ta technika zamienia chmury w tornado, a następnie zstępuje na wroga, otaczając go i uniemożliwiając ucieczkę. Oczywiście takie, jakie były chmury, tak jest w tornadzie: padał deszcz, wewnątrz tornada jest ulewa, była burza - tam też jest. Oczywiście samo tornado też kaleczy osobę w środku.
Żywioł: [Fuuton]
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 120
Ranga Jutsu: [ B ]
Obrażenia: 60 - 100
Kaze no Yoroi
Jedna z trudniejszych technik tego żywiołu. Użytkownik tworzy krążący naokoło niego wiatr, który kaleczy każdego, kto wejdzie w jego zasięg. Ma jednak słaby punkt od góry. Drugą wadą jest to, że aby coś zobaczyć poza naszą osłoną, trzeba mieć bardzo dobrze wyczulone zmysły.
Żywioł: [Fuuton]
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 85
Ranga Jutsu : [ B ]
Obrażenia: 10 - 55
Dai Kamaitachi no Jutsu
By użyć tej techniki trzeba mieć specjalny wachlarz i dosyć dużo siły. Przy jego pomocy można wytworzyć bardzo silny wiatr, który przecina wszystko co spotka na swej drodze.
Żywioł: [Fuuton]
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 90
Ranga Jutsu: [ B ]
Obrażenia: 20 - 50
Hanahiri Mai
Musimy złożyć ręce. Potem z nich wypuszczamy bardzo dużo płatków , które łączą się , i powstaje tornado które leci w poziomie
Żywioł: [Fuuton]
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 90
Ranga: [ B ]
Obrażenia: 25 - 65
Ninpou Kamikaze
Wypuszczamy trzy małe tornada , które po złączeniu się tworzą jedną wielką trąbę powietrzną
Żywioł: [Fuuton]
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 100
Ranga : [ A ]
Obrażenia: 50 - 70
Juuha Shou
(wymagane pazury przepuszczające chakre)
Po machnięci ręką , wypuszczamy fale powietrza,
przypominającą ostrze. Może ona narobić wiele szkód
Żywioł: [Fuuton]
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 110
Ranga: [ A ]
Obrażenia: 70 - 85
Boefuu Senpuu no Jutsu
Jest to technika wymagająca co najmniej dwóch osób. Z przeciwnych stron stają osoby, które potem wypuszczają potężne podmuchy, które wkrótce zderzają się i niszczą wszystko w zasięgu 200 metrów.
Żywioł: [Fuuton]
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 100/osoba
Ranga Jutsu: [ A ]
Obrażenia: 80 - 90
Tatsumaki no Jutsu
Jest to po prostu tornado. Bardzo silne Jutsu, które niszczy wszystko co spotka na swej drodze.
Żywioł: [Fuuton]
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 130
Ranga Jutsu : [ A ]
Obrażenia: 80 - 100
Juuha Reppu Shou
(wymagana pazury przepuszczające chakre i Juuha Shou)
Tym razem wypuszczamy falę powietrza w postaci łapy z pazurami. Jest ona jeszcze bardziej niebezpieczna. Potrafi nawet rozciąć budynek
Żywioł: [Fuuton]
Typ : NinJutsu
Koszt Chakry: 210
Ranga: [ S ]
Obrażenia: 150 - 200
RasenShuriken
Ulepszona wersja Fuuton: Rasengan. Technika polega na tym, iż rasengan wzbogacony jest o żywioł wiatru. Wydobyty z chakry Uzumakiego i uformowany w kształt shurikena. Daje nieporównywalnie większy efekt niż chociażby Oodama Rasengan. Technika posiada jednak poważną wadę. Wykonawca techniki również jest raniony i to bardzo dotkliwie. Wymaga opanowania Rasengan i Oodama Rasengan.
Żywioł: [Fuuton]
Typ: NinJutsu
Koszt Chakry: 700
Koszt Wytrzymałości: 250
Ranga Jutsu: [ S ]
Obrażenia: 200 - 300
Ostatnio edytowany przez Supiido (2009-04-08 19:51:41)
Offline