Kaze no Yaiba Bardzo prosta technika. Polega na wytworzeniu z palca powietrznego ostrza, którym można atakować wroga. Żywioł: [Fuuton] Typ: NinJutsu Koszt Chakry: 10 Ranga Jutsu: [ D ] Obrażenia: 2 - 8
Kaze Furai Technika polega na lataniu, będąc unoszonym przez stworzony za pomocą chakry wiatr. Żywioł: [Fuuton] Typ: NinJutsu Koszt Chakry: 10/tura Ranga Jutsu: [ D ]
Daitoppa Wprost niszczycielskie Jutsu, polega na zmieszaniu chakry z powietrzem w płucach. Gdy to się powiedzie użytkownik tej techniki wypuszcza powietrze z ust. Powietrze po chwili zamienia się w wielki wir. Żywioł: [Fuuton] Typ: NinJutsu Koszt Chakry: 30 Ranga Jutsu : [ C ] Obrażenia od 10 do 25
Shouga Technika poleca na wypuszczeniu w reki lub jakiejś broni pocisku który potnie, wszystko co spotka na swojej drodze Żywioł: [Fuuton] Typ: Ninjutsu Koszt Chakry: 15/ pocisk Ranga Jutsu: [ C ] Obrażenia: 10 - 15
Fuusajin Kolejna technika do której potrzebny jest wachlarz. Przy pomocy wachlarza wytwarza się wielki podmuch powietrza, ale to nie wszystko... wiatr połączony jest z kurzem, który może posłużyć jako zasadzka. Żywioł: [Fuuton] Typ: NinJutsu Koszt Chakry: 50 Ranga Jutsu : [ C ] Obrażenia: 15 - 30
Kamaitachi Do użycia tej techniki potrzebny jest wachlarz. Shinobi mocnym machnięciem wypuszcza ogromnej siły podmuch. Żywioł: [Fuuton] Typ: NinJutsu Koszt Chakry: 50 Ranga Jutsu: [ C ] Obrażenia: 10 - 30
Mugen Sajin Daitoppa Użytkownik techniki zbiera powietrze w płucach i wypuszcza je z gigantyczną siłą. Może być także używane przez duże zwierzęta. Żywioł: [Fuuton] Typ: NinJutsu Koszt Chakry: 50 Ranga Jutsu: [ C ] Obrażenia: 30 - 50
Kaiten Shuriken Dzięki tej technice nadajemy ostrości shurikenom. Najpierw wyrzucamy shurikeny , a dzięki technice dajemy im powietrzną powłokę , dzięki której są ostrzejsze Żywioł: [Fuuton] Typ : NinJutsu Koszt chakry : 40/ shuriken Ranga Jutsu : ( B ) Dodatkowe obrażenia : 30 do shurikena
Renkuudan Osoba, bądź duże zwierze, zbiera powietrze w płucach, mieszając je ze swoją chakrą. Następnie wypuszcza je, tworząc dosyć potężny podmuch wiatru. Żywioł: [Fuuton] Typ: NinJutsu Koszt Chakry: 60 Ranga Jutsu : [ B ] Obrażenia: 35 - 60
Butokai no Jutsu Najpierw przykładamy rękę do ust (jak w technikach katon).Wymawiamy nazwę Jutsu i przed naszą ręką pojawia się kula/małe tornado powietrza. Zmieszane z naszą chakrą zyskuje niebieski kolor. Jest małe , ale za to bardzo szybkie i silne. Żywioł: [Fuuton] Typ: NinJutsu Koszt Chakry: 60/ kula/tornado Ranga Jutsu: [ B ] Obrażenia: 70 - 90
Senmoufuu Jest to stworzenie bardzo dzikiej fali wiatru, która po stworzeniu praktycznie leci gdzie jej sie podoba tj. może polecieć wszędzie. Wiatr jednak jest wyjątkowo potężny, wręcz szatkuje rzeczy na które natrafi. Żywioł: [Fuuton] Typ: NinJutsu Koszt Chakry: 70 Ranga Jutsu : [ B ] Obrażenia: 45 - 70
Kami Oroshi Znowu składamy ręce. Z rąk wypuszczamy powietrze. Jest to tornado przypominające duży świder. Może wyszkodzić duże szkody Żywioł: [Fuuton] Typ : NinJutsu Koszt Chakry: 110 Ranga Jutsu: [ B ] Obrażenia: 80 - 100
Kumo Kaze no Jutsu Ta technika zamienia chmury w tornado, a następnie zstępuje na wroga, otaczając go i uniemożliwiając ucieczkę. Oczywiście takie, jakie były chmury, tak jest w tornadzie: padał deszcz, wewnątrz tornada jest ulewa, była burza - tam też jest. Oczywiście samo tornado też kaleczy osobę w środku. Żywioł: [Fuuton] Typ: NinJutsu Koszt Chakry: 120 Ranga Jutsu: [ B ] Obrażenia: 60 - 100
Kaze no Yoroi Jedna z trudniejszych technik tego żywiołu. Użytkownik tworzy krążący naokoło niego wiatr, który kaleczy każdego, kto wejdzie w jego zasięg. Ma jednak słaby punkt od góry. Drugą wadą jest to, że aby coś zobaczyć poza naszą osłoną, trzeba mieć bardzo dobrze wyczulone zmysły. Żywioł: [Fuuton] Typ: NinJutsu Koszt Chakry: 85 Ranga Jutsu : [ B ] Obrażenia: 10 - 55
Dai Kamaitachi no Jutsu By użyć tej techniki trzeba mieć specjalny wachlarz i dosyć dużo siły. Przy jego pomocy można wytworzyć bardzo silny wiatr, który przecina wszystko co spotka na swej drodze. Żywioł: [Fuuton] Typ: NinJutsu Koszt Chakry: 90 Ranga Jutsu: [ B ] Obrażenia: 20 - 50
Hanahiri Mai Musimy złożyć ręce. Potem z nich wypuszczamy bardzo dużo płatków , które łączą się , i powstaje tornado które leci w poziomie Żywioł: [Fuuton] Typ: NinJutsu Koszt Chakry: 90 Ranga: [ B ] Obrażenia: 25 - 65
Ninpou Kamikaze Wypuszczamy trzy małe tornada , które po złączeniu się tworzą jedną wielką trąbę powietrzną Żywioł: [Fuuton] Typ: NinJutsu Koszt Chakry: 100 Ranga : [ A ] Obrażenia: 50 - 70
Juuha Shou (wymagane pazury przepuszczające chakre) Po machnięci ręką , wypuszczamy fale powietrza, przypominającą ostrze. Może ona narobić wiele szkód Żywioł: [Fuuton] Typ: NinJutsu Koszt Chakry: 110 Ranga: [ A ] Obrażenia: 70 - 85
Boefuu Senpuu no Jutsu Jest to technika wymagająca co najmniej dwóch osób. Z przeciwnych stron stają osoby, które potem wypuszczają potężne podmuchy, które wkrótce zderzają się i niszczą wszystko w zasięgu 200 metrów. Żywioł: [Fuuton] Typ: NinJutsu Koszt Chakry: 100/osoba Ranga Jutsu: [ A ] Obrażenia: 80 - 90
Tatsumaki no Jutsu Jest to po prostu tornado. Bardzo silne Jutsu, które niszczy wszystko co spotka na swej drodze. Żywioł: [Fuuton] Typ: NinJutsu Koszt Chakry: 130 Ranga Jutsu : [ A ] Obrażenia: 80 - 100
Juuha Reppu Shou (wymagana pazury przepuszczające chakre i Juuha Shou) Tym razem wypuszczamy falę powietrza w postaci łapy z pazurami. Jest ona jeszcze bardziej niebezpieczna. Potrafi nawet rozciąć budynek Żywioł: [Fuuton] Typ : NinJutsu Koszt Chakry: 210 Ranga: [ S ] Obrażenia: 150 - 200
RasenShuriken Ulepszona wersja Fuuton: Rasengan. Technika polega na tym, iż rasengan wzbogacony jest o żywioł wiatru. Wydobyty z chakry Uzumakiego i uformowany w kształt shurikena. Daje nieporównywalnie większy efekt niż chociażby Oodama Rasengan. Technika posiada jednak poważną wadę. Wykonawca techniki również jest raniony i to bardzo dotkliwie. Wymaga opanowania Rasengan i Oodama Rasengan. Żywioł: [Fuuton] Typ: NinJutsu Koszt Chakry: 700 Koszt Wytrzymałości: 250 Ranga Jutsu: [ S ] Obrażenia: 200 - 300
|