Katon, Housenka no Jutsu Technika polega na wypuszczeniu z ust kilku małych kul ognia. Można w nich ukryć wszelkiego rodzaju broń, począwszy od shurikenów aż po topory. Żywioł: [Katon] Typ: NinJutsu Koszt Chakry: 10/4 kule Ranga Jutsu: [ D ] Obrażenia: 10 - 20
Katon, Hikyuu no Jutsu Słabsza wersja Goukakyuu, kula jest mniejsza, ale ma dalszy zasięg i jest szybsza. Niektórzy genini są biegli w tej technice. Żywioł: [Katon] Typ: NinJutsu Koszt chakry: 25 Ranga Jutsu: [ D ] Obrażenia: 25 - 30
Katon, Endan Mniejsza wersja Dai Endan. Najpierw długo zbieramy ogień w ustach , a potem wypluwamy go na przeciwnika. Żywioł: [Katon] Typ: NinJutsu Koszt Chakry: 40 Ranga Jutsu: [ C ] Obrażenia: 40 - 45
Katon, Gamayudan Dzięki tej technice, możemy wypluć przed siebie sporą ilość łatwopalnego oleju. Gdy ktoś zna jakąś technikę Katon może go podpalić dając efekt lepszy o 50%. Żywioł: [Katon] Typ: NinJutsu Koszt chakry: 55 Ranga Jutsu: [ C ]
Katon, Goukakyuu no Jutsu Technika przy której zużywa się dość dużo chakry. Polega na wystrzeleniu ogromnej kuli ognia z ust. Zwykle używana przez shinobi na poziomie Chuunina, lecz zdarza się też, że Genin ją opanuje. Żywioł: [Katon] Typ: NinJutsu Koszt chakry: 55 Ranga Jutsu: [ C ] Obrażenia: 30 - 45
Katon, Karyuu Endan Na początku shinobi zbiera chakre w płucach i robi głęboki wdech po czym wypuszcza powietrze w formie ognia. Żywioł: [Katon] Typ: NinJutsu Koszt Chakry: 60 Ranga Jutsu: [ B ] Obrażenia: 50 - 65
Katon, Kasumi Enbu Atak ten polega na wystrzeleniu ognistego pocisku który po trafieniu w cel rozpada się na wiele mniejszych płomyków. Żywioł: [Katon] Typ: NinJutsu Koszt Chakry: 50 Ranga Jutsu: [ B ] Obrażenia: 50 - 55
Katon, Dai Endan Najpierw długo zbieramy ogień w ustach , a potem wypluwamy go na przeciwnika. Można to robić ciągle, lecz traci się przy tym dużo chakry. Żywioł: [Katon] Typ : NinJutsu Koszt Chakry : 60 Ranga Jutsu : [ B] Obrażenia: 65 - 85
Katon, Gouryuuka no jutsu Po zebraniu powietrza i zmieszaniu go z chakrą, wydmuchujemy ogień, który formuje się w głowę smoka, i szybko leci ku celowi. Żywioł: [Katon] Typ: NinJutsu Koszt chakry: 110 Ranga Jutsu: [ B ] Obrażenia: 100 - 160
Katon, Yougan Kushi Technika bardzo niebezpieczna dla wroga jak i wykonującego. Polega na wytworzeniu w ustach ciekłej magmy, która rozgrzewa się cały czas. Ciągle jest jej więcej, więc może być destrukcyjna przy ataku na wroga. Technika ma jednak poważną wadę. Rani także użytkownika tej techniki. Na twarzy wyskakują nam oparzenia i za każdym użyciem też otrzymujemy obrażenia. Żywioł: [Katon] Typ: NinJutsu Koszt Chakry: 80 Koszt Wytrzymałości: 50 Ranga Jutsu: [ B ] Obrażenia: 90 - 160
Katon, Ryuuka no Jutsu Bardzo potężne jutsu ognia. Po zawiązaniu odpowiednich pieczęci, osoba wykonująca to jutsu posyła wielki strumień ognia. Żywioł: [Katon] Typ: NinJutsu Koszt Chakry: 100 Ranga Jutsu: [ A ] Obrażenia: 100 - 170
Katon, Zukkoku Technika polega na tym, że użytkownik zalewa pole bitwy falą lawy. Z takiego miejsca nic nie zostaje. Żywioł: [Katon] Typ: NinJutsu Koszt Chakry: 220 Ranga Jutsu: [ A ] Obrażenia: 150 - 220
Katon, Hai Seki Shou Shinobi po skumulowaniu chakry i zawiązaniu odpowiednich pieczęci wydmuchuje w stronę przeciwnika ogromną chmurę gorącego pyłu. Po zakończeniu tego procesu popiół wybucha, pochłaniając wszystko wewnątrz w kłębach ognia. Żywioł: [Katon] Typ: NinJutsu Koszt Chakry: 240 Ranga Jutsu: [ A ] Obrażenia od 100 - 300
Katon, Haikedo Po złożeniu pieczęci tygrysa, użytkownik podnosi rękę, by wytworzyć w niej ognistą kulę i rzucić w przeciwnika. Wszystko to dzieje sie w szybkim tempie. Żywioł: [Katon] Typ: NinJutsu Koszt Chakry: 180 Ranga Jutsu: [ S ] Obrażenia od 130 - 200
|